De Hollandse Roos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum van de partij De Hollandse Roos
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 verplicht aanmeldnummer

Ga naar beneden 
+3
Draco Whitefire
baeynes
XyphoW
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 8:53 am

Allanamaria meldt zich bij deze aan - officieel - als nieuw lid van de Roos.
Ik werd lid omdat ik volledig achter het programma sta en het graag zou willen zien dat er meer contact is met de burger vanuit de overheid.

Wie ben ik:
Allanamaria, lvl1, groenteteler, eigenaaresse van Bureau Allana, zie bij overige organisaties, harde werker, kunstzinnig en creatief, van alle markten thuis.

Heb ook nog wat ideeen:
Welzijn boven winst te plaatsen. Kwalitatieve groei belangrijker te vinden dan kwantitatieve groei. Kosmos, natuur en mens te zien als een levende eenheid die met de grootste zorg gekoesterd dient te worden. Duurzaam leven en produceren zijn hierbij een fundamenteel uitgangspunt.
Een andere verhouding tussen burger en overheid te entameren, waarbij de burger als gelijkwaardige partner gezien wordt. De burger is, waar mogelijk, zelfsturend. Besluitvorming vindt in samenwerking met de burger plaats. De overheid wordt vooral een gemeenschapsdienst.
Vernieuwende vormen van wonen, leven en werken de ruimte te geven. f. De kracht, authenticiteit en inspiratie van elk individu en elke levensfase te zien als kansen en inspiratiebronnen en deze als een belangrijke leidraad te zien bij politieke keuzes en in beleid.


Gegroet allemaal


Allanamaria
verplicht aanmeldnummer Echtedraak-1 voor volk en vaderland
Terug naar boven Ga naar beneden
XyphoW

XyphoW


Aantal berichten : 241
Registration date : 05-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 12:40 pm

Goeiendag vrouwe Allanamaria.

Mensen die zich inzetten zijn nog steeds welkom.
Wel nog even wachten of u al dan niet tot lid wordt aangenomen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
baeynes




Aantal berichten : 278
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 1:01 pm

Kunt u even vertellen over bureau allana, wat jij beschouwt 'van alle markten', eventueel over uw vrienden en eventueele ervaring met spellen als rK
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 4:17 pm

vrienden:
Je vrienden:

Boppe

Colonel

Janpeterbalke

Nolitimere

Rorytjeuh_55

Vinnie31

Wilhelm_de_moro

Yack2

het spel: tot nu toe plesant, lvl1, groenteboerin, hard werkend

alle markten:
ik ben multifunctioneel inzetbaar, sta met beide benen op de grond en heb veel talenten en kennis, kan goed organiseren, is betrouwbaar, een goede vriend

bureau Allana=> overige organisaties =>bureau Allana
gewoon even heen surfen, is ook een poll bij

en verder is het wel uitzonderlijk dat een partij zoveel gedoe maakt verplicht aanmeldnummer Scheldenmdevrouwvoor ze een nieuw lid aanneemt terwijl men toch blij kan zijn als iemand wil lid zijn en meewerken of zie ik dat verkeerd?
verplicht aanmeldnummer Hartwelcomezou beter zijn gewoon weg als jullie toch zo dicht bij de burger staan.
verplicht aanmeldnummer Peace1
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Whitefire

Draco Whitefire


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 42
Woonplaats : Leiden
Registration date : 27-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 4:42 pm

Gegroet Allanamaria,

Het is niet zo dat je niet welkom zou zijn bij de Roos. Integendeel, ik wil je graag welkom heten en ik ben er van overtuigd dat dat voor iedereen hier geldt. Helaas is echter gebleken, dat niet iedereen hier met de juiste intenties naar toe komt. Als gevolg hiervan moet er nu enige voorzichtigheid in acht genomen worden bij het aannemen van nieuwe leden. Deze procedure, die jammer genoeg waarschijnlijk routine gaat worden, heeft niets met jou persoonlijk te maken, zo kan ik je verzekeren. Nogmaals, ik wil je alvast welkom heten en hoop dat je daadwerkelijk een aanwinst voor ons zal zijn.
Met vriendelijke groet,

Draco
Terug naar boven Ga naar beneden
baeynes




Aantal berichten : 278
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 8:13 pm

Ik was al tevreden met je uitleg, waarom we zoveel antireclame doen is om geen spionnen meer te krijgen
ik keur goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 9:45 pm

Met deze uitleg is mij tenminste duidelijk hoezo een en ander noodzakelijk was.

Ben ik nu aangenomen als lid?


verplicht aanmeldnummer ROSE_912
Terug naar boven Ga naar beneden
XyphoW

XyphoW


Aantal berichten : 241
Registration date : 05-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptywo apr 16, 2008 11:09 pm

Morgen zal de voorzitster u wss lid maken.

Btw, waarom de hollandse roos en niet de HHO, gezien u Pinda u al geholpen heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Raldar
Admin
Raldar


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 35
Registration date : 03-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptydo apr 17, 2008 8:07 am

Welkom, eindelijk heeft u dus de weg naar ons hoofdkwartier gevonden...
Wilt u trouwens ook even antwoorden op de vraag van mijn echtgenoot? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dehollandseroos.actieforum.com
Gast
Gast




verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptydo apr 17, 2008 9:32 am

Ik wist niet eens dat de heer Pinda lid was van de HHo of zelfs het bestaan ervan. Dat hij mij geholpen heeft maakt geen verschil in mijn vrije keuze van wat mij verstandig lijkt om te doen. Als ik mij laat beinvloeden door geld, hulp, eten en punten of laat overrompelen door rijke kledij en dure woorden ben ik voor geen enkele partij van nut en verder heb ik gewoon iets met rozen.....en jullie programma.
verplicht aanmeldnummer Roderozen

what the hack is wss


verplicht aanmeldnummer Ridder
kan ik al een feestje geven?

waardige groet

Allanamaria
Terug naar boven Ga naar beneden
XyphoW

XyphoW


Aantal berichten : 241
Registration date : 05-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptydo apr 17, 2008 9:38 am

lol
Jij mag een feestje geven als je wilt hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptydo apr 17, 2008 11:06 am

verplicht aanmeldnummer Boerendans

verplicht aanmeldnummer Noot001
Dat will wel......komt erbij.....
verplicht aanmeldnummer Fresh_Rose
Terug naar boven Ga naar beneden
jespy

jespy


Aantal berichten : 197
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leiden (IRL Apeldoorn)
Registration date : 09-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptydo apr 17, 2008 5:20 pm

wss = waarschijnlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
heksfromhell

heksfromhell


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 39
Woonplaats : schiedam (heusden)
Registration date : 22-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptyza apr 19, 2008 2:33 pm

welkom Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mocky

Mocky


Aantal berichten : 22
Woonplaats : Hemiksem (Heusden: Burchtstraat 2)
Registration date : 30-03-08

verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptyza apr 19, 2008 4:57 pm

welkom bij de Hollandse Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Emptyza apr 19, 2008 10:17 pm

verplicht aanmeldnummer Worldheart

verplicht aanmeldnummer Thank_u_languages
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verplicht aanmeldnummer Empty
BerichtOnderwerp: Re: verplicht aanmeldnummer   verplicht aanmeldnummer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verplicht aanmeldnummer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hollandse Roos :: Welkom :: Welkom-
Ga naar: